Ekim 26, 2010

Karayip sefası...



Puerto Rico gezi dosyamızın üçüncü ve son enstalasyonuna geldik sayın seyirciler, söz verdiğim üzere karayip sularından havadislerimi bildireceğim burada.

Şimdi dedik zaten burası bi ada, 4 tarafı deniz, 4 tarafı deniz olduğu yetmezmiş ki, hepsi de birbirinden güzel denizler. Tropik ada olmanın şeyi başka tabii...

Şimdi hangi foto hangisiydi pek hatırlamıyorum, hepsi masmavi bi deniz sonuçta ama San Juan'a yakın Luquillo vardı, tropik belediye plajı, bir gün orada oynadık. Ben o gün felaket yandım, sonraki 3 gün boğazlı kazakla dolaşasım geldi resmen zira boynuma kadar istakoza döndüm, o gün o plajda 20 dakikanın neticesinde.



Sonra Doğu kasabası Fajardo var, çok çirkin bi yer. Ama ordan pırpırlı uçaklara binebiliyosun ve Porto Riko'nun adalarına gidebiliyosun. Culebra ve Vieques diye iki tane adacığı var. Vieques ABD'nin deneme bombaları attığı bi yer, adanın büyük kısmı kapalı ve zaten adada yaşayan halk da göç ediyor mütemadiyen. Kanser vakaları artmış deniyor. Üzücü. Zira cennetten bir köşe denir ya, öyle bir yer. Neyse biz Culebra'ya gittik, Vieques'e uzaktan baktık.

Culebra dediğin de tropik adanın adası, yani düşün nasıl bi yer! Bembeyaz kumlar, masmavi deniz, bi sürü balık filan. Şnorkelle takılmak için zaten şahane yerler tüm o bölge.







Sonra güneye indik bi gün de, güney şehri var Ponce. Orayı gezdik, güzel bir yer orası da ama foto bulamadım, internetten bulduğum meşhur Ponce binası fotosunu koyuyorum size.



Oraya yakın Gilligan's island varmış, ben de eski diziden biliyorum tabii ismi, tutturdum gidelim diye, gittik. Yine bir tropik şaheser.



Başka bir gün de batıya gidin dediler, en batı ucunda Rincon'u çok tavsiye ettiler, sörf cenneti imiş. Bir de batı ucu olduğundan günbatımı meşhur. Eh, el mahkum, gittik tabi, burası nispeten daha dalgalı bir ilimiz. Netekim sörf cenneti. Neyse biraz yüzdük, sonra gün batımına karşı Pina Colada'larımızı içtik.





Böyle yani, her bir tarafı ayrı güzel bi memleket işte, ne diyeyim size ben, gidin görün. Aradan bin yıl geçmesine rağmen her yerin ismini hatırlamamı da ayrıca takdir ettim he.

Şarkı: Koop - Island Blues

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder